Hemma igen!

Imorse packade jag och Texas bilen och begav oss "hem" till Göteborg! Det var mysigt att komma hem till sitt egna! Vi har bott här i lite drygt 1½år nu och när man kommer hit efter föera veckor borta känns det verkligen som om man har kommit hem! Man kan ju inte säga annat än att man är anpassningsbar ;)

Igår kväll var vi på födelsedagskalas hos Agneta. Jag gjorde en fin liten blomma som vi hade med oss! Mamma har resurser till en hel blomsteraffär hemma så man kan göra så här fint!

Imorgon ska jag in till svenska mässan och gå på MyDog. Kanske hittar jag ett nytt halsband och koppel till min vovve!? Han är verkligen i behov av det och det skulle ju vara en utmärkt födelsedagspresent till den 12 januari!

Ha en mysig kväll!


Så här såg blomman ut =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0