En Onsdag!

Igår ringde jag hem till mamma och var jätteledsen, visste inte var jag skulle ta vägen. Det var skönt att prata av sig i alla fall. Fick gå hem från skolan igår för att de dunkade i hela huvudet från hålet i kinden... Jag hade inte ont på morgonen och någon gång måste man ju börja trappa ner på alvedon och ipren. Idag har jag dock preparerat mig så att jag kan vara i skolan, imorgon är jag ledig, då kan jag ligga hemma och ha ont istället :P

Igår efter jobb och skola så åkte jag och Decci tillsammans hem efter mycket om och men =P Vi gjorde varm choklad och åt kanelbullar som jag bakade i höstas :P De var fortfarande jättegoda! Sen åkte vi till IKEA en sväng, perfekt dag, löning på fredag och en tisdag kväll! Det var TOMT på folk! Fanns inte en enda människa man kunde springa in i och bilen stod precis vid trappan! =D Har kommit fram till att man kan göra så mycket mer när man har bil! För att ta sig till IKEA kommunalt från oss tar minst 1h till Bäckebol och ska vi till Kållered tar det både längre tid och blir dyrare! Så nä, man hade inte kommit till så många ställen utanför stan om man inte hade bilen! Och lilla Texas hade aldrig fått komma tilll brukshundsklubben! Nu har vi väl inte varit där allt för ofta i höst men det har ju funnits perioder och vem vet, snart väntar det en vår, perfekt att ta tag i hundträningen ordentligt! Lydnadsklass 2 väntar ju på oss! =)

Nu är det dags att göra sig redo för en förhoppningsvis kort dag i skolan, eventuellt ska jag hänga med D och G på bio ikväll men får se hur jag känner mig, förkyld och ont i tand och trött och kinkig, kanske inte upplagt för biotittande men vi får se =)

Ha en bra dag!


I väntan på bättre tider...

Kommentarer
Postat av: mamma

Du är nog på bio för du svara inte. Det verkarju lovande och att värken är ringa.

Sov gott!

2009-01-21 @ 21:34:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0