Ajajaj

Gah igår kväll när jag satt hemma hos Malin och tittade på film sa jag till henne, jag tror jag kommer få ett munsår, det svaed pch "pirrade" i läppen. När jag kom hem kollade jag om jag hade någon kräm mot munsår, vet att jag har köpt en här förut! Kostar ju bara 100kr för en pytteliten tub! Hittade en, bäst före 2006, nja tror inte den har så stor verkan längre. Imorse när jag vaknade var munsåret ett faktum, en stor blåsa på överläppen och apoteket öppnar inte fören om 1h, kl 10.00! Jag vill bara ha min kräm så det inte gör så ont! Nog om det, vi hoppar tillbaka till gårdagen, innan munsåret kom!

Decci jobbar kväll och vi hade bestämt att vi skulle gå på långpromenad innan hon skulle jobba. Jag var ledig så jag hade ingen tid att passa alls. Går upp och äter frukost och innan klockan har slagit 09.00 ger vi oss av till Vättlefjäll för att få gå i skogen istället för på cykelbanan. Vi har gått där förut och hade svårt att hitta just den vägen vi ville gå, lika svårt var det igår! Så vi gick fram och tillbak runt en sjö, Texas kunde vara lös och han mös verkligen av att få skutta runt bland pinnar och löv! Vi var ute ca 1½h och det var jättehärligt! När jag kom hem satt jag mig vid datorn, hade ju inget att göra, säkert 3h flög förbi och jag kände bara att NEJ nu vill jag inte sitta här mer! Diskade disken och ducshade mig och bestämde mig för att åka iväg och shopa. Konstigt att de är så kul att göra av med pengar när man bör spara dem! Jag brukar aldrig hitta något på rea men igår hittade jag ett nytt halter-neck-linne för 19kr (har kostat 129kr!)!! Och så köpte jag en ny jättesöt tröja för 49kr! Perfekt! Sen åkte jag hem och åt och efter det körde jag till Kungälv och hyrde film med Malin! Det var skönt att jag slipp bara sitta hemma. Var trött på det :P

I måndags var vi så nära på att ta oss till brukshundklubben och träna lite, på måndag får vi nog se till att komma iväg! Hunden skulle tycka det var så kul och det skulle jag med! Var inne på min brukshundklubbs hemsida och hittade en bild på mig och Texas när vi var med på Rallylydnadskurs, åhh va vi är fina tillsammans! *angel*


Kommentarer
Postat av: Pernilla Å

Ahhh vilken härlig bild! Jag brukar smygträna lite för mig själv men i måndags tog jag mig upp till Klubben. Har du satt upp något mål?

/P

2009-01-28 @ 09:27:58
URL: http://pernillaochpuma.blogg.se/
Postat av: Kitty

Nja, jag vet inte, inte så seriöst. Men jag vill ju ta ett första pris i lydnadsklass 2 men de skulle jag ju ha gjort i höstas men varöfr inte satsa på detta året istället!? ;)

2009-01-28 @ 11:15:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0