God morgon världen!

Nu är vi uppe i Kortedala redo för en ny dag! Eller ja den ena halvan är uppe, den andra, den med mest hår, har somnat om igen =)

Idag ska vi åka och titta på springervalpar! Bara titta ;) Kennel Bonasia är det som ska få besök! Det är min gamla lärare från gymnasiet vi ska hälsa på!

I helgen blir det kalas!

Helgen efter ska jag till Stockholm och träffa mina underbara vänner!!

Helgen efter det ska jag jobba min första helg! Det ska bli både spännande och roligt!

I november ska jag och 8st till åka till Tyskland med färja!!

Jag har en fullspäckad höst!! :D

Nu frukost! Kramar från K & T


Kommentarer
Postat av: Pernilla Å

Åh va du flyger och far. Sköt om dej och håll dej i skinnet när du TITTAR på valparna.

/P

2009-08-27 @ 12:40:25
URL: http://pernillaochpuma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0