En sommardag igen!

Idag är det sommar i Göteborg igen! Det kommer bli en himla varm dag och jag ska jobba hela dagen! Klockan 12-21! Men då är det i alla fall skönt att rasta hunden på lunchen och mest troligt kan man äta lunchen på balkongen och det är ju jättemysigt!

Texas och jag har varit ute och gått och nu har jag diskat och duschat! Vi sov till klockan 09.00 imorse, vips sov man 3h mer än de tre gångna dagarna :P Konstigt det där med sömnen tycker jag! Förutom att någon borrade hål i golv/tak vid 07.15 så har vi sovit så gott så gott! =) Längtar bara efter min större säng :P Jag och voff-voff har växt ifrån 90cm sängen nu känner jag ;) Särskilt efter USA semestern där alla sängar vi sov i var 140cm ;) Då hade man mycket plats! =D Jaha och där spårade inlägget ut i sängstorlekar :P

Har glömt visa er Texas fina matbord! Han är så söt när han står och äter =) Det är ett "sängbord" från IKEA som har fått nya uppgifter!! Blir inte så äckligt på golvet efter min nya idé! ;)


Kommentarer
Postat av: Birgitta

bra idé, tala om om det fungerar

2009-08-20 @ 20:05:12
URL: http://www.kamelens.se/blog/
Postat av: MAMMA

PÅ TAL OM BORRA VAR ARBETET UTFÖRT MED DINA BORRNINGAR I LÄGENHETEN NÄR NI KOM HEM?

2009-08-20 @ 22:38:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0