Asvärmare och AC på!

Japp, körde hem från jobbet med asvärme, rumpvärme, sättes värmare, inte vet jag vad ni kallar det men den hade jag på samtidigt som jag satte på AC:n för jag tyckte att det började bli lite varmt. :P Smart Kitty, mycket smart! Det var så klart inte meningen och när jag kom på det var sättet redan jättevarmt! ;)

Dagen på jobbet har varit bra! Inte lika bra som igår, var lite irriterad på några människor när jag gick hem men det har nog gått över till imorgon! ;)

Texas och jag har varit på en jätteskön kvällspromenad. Det är solsken och ingen blåst i Göteborg ikväll. Det var riktigt härligt! Nu har vi ätit kvällsmat och när jag har skrivit klart här ska jag gå och packa upp den där resväskan så jag blir av med den!

Känner mig rätt trött i huvudet på kvällarna. Men det är kanske inte så konstigt när man går upp klockan 06.00 och vill göra sitt absolut bästa varje dag samtidigt som man är nervös! ;)

Friidrotts vm står på idag med! Tycker det är mycket trevligt att titta på =)
/K

Nä Birgitta jag ska inte byta utbildning bara öka bredden på den ;) Djur och människor, det är ju typ samma sak :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0