Tvätta, städa, laga mat och klippa klor på vovven, helst samtidigt!

Ja det är tur att man är tjej som mamma sa, för jag pratade i telefon samtidigt också ;)

Idag har jag haft världens mest meningslösa lektion i skolan! Men istället för att bry mig skrattar jag åt det! Den vara bara 2h lång och jag målade fina figurer i mitt anteckningsblock ;) Efter det träffade jag mina gruppkamrater, vi som ska göra ett arbete, så nu har jag börjat skriva och det känns så bra att vi har kommit igång! Alltid jobbigast innan man börjat för nu har man alltid nåt att jobba med eller utgå ifrån!

Hade lovat Texas en långpromenad och jag håller alltid vad jag lovar! När jag kom hem var jag dock tvungen att välja om jag skulle gå ut och gå direkt eller göra klart en grej till skolan som måste vara klar imorgon. Det har regnat lite idag men var uppehåll när jag kom hem så jag bestämmde att vi gick direkt! Men det var det mest dumma val jag kunde gjort! För när jag gått 10min börjar det ösregnar och regnar till och från hela promenaden, MEN, när jag kommer hem tränger solen igenom molnen och resten av kvällen blev fin! Och nu sitter jag här med skolarbetet halv gjort! ;) Men var gör det, jag har ju en nöjd och belåten hund och då är jag också nöjd!




Kommentarer
Postat av: Ulla-Britta

Undrar just vad det var för lektion...?? Du skulle tagit med några bullar som du kunde "smulat" i dig under tiden, fast du kanske inte visste att det skull bli så tråkigt. Så stilig han är på kortet, du med så klart...fast du inte har någon hatt!

Roligt att mamma och pappa ska komma, du får hälsa till dem och pussa Texasgubben från mig och syster Kinna som ligger här på sängen.

Kram från en regning ö ;-)

2008-10-01 @ 15:27:34
URL: http://rindi.blogg.se/
Postat av: Ulla-Britta

Undrar just vad det var för lektion...?? Du skulle tagit med några bullar som du kunde "smulat" i dig under tiden, fast du kanske inte visste att det skull bli så tråkigt. Så stilig han är på kortet, du med så klart...fast du inte har någon hatt!

Roligt att mamma och pappa ska komma, du får hälsa till dem och pussa Texasgubben från mig och syster Kinna som ligger här på sängen.

Kram från en regning ö ;-)

2008-10-01 @ 15:27:52
URL: http://rindi.blogg.se/
Postat av: Ulla-Britta

Oj det blev dubbelt...hur gick det till och så blev det ett till med detta... och Du som nu trodde du fått så många kommentarer....

2008-10-01 @ 15:29:39
URL: http://rindi.blogg.se/
Postat av: Pernilla Å

Mys med regnprommis......tycker hundarna, ja!

Klippa klor är inte roligt tycker Puma. Jag klipper klor på mängder av hundar (oj så många det låter men i alla fall 2-3 i v) men ingen är så besvärlig som min egen. Kan det bero på att jag är hans matte?

/P

2008-10-01 @ 15:36:15
URL: http://pernillaochpuma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0