Solsken och snuva



Igår hade jag lite ont i halsen, idag har jag tappat rösten och näsan bara rinner och rinner! Jag har fått en förkylning! Jag avskyr verkligen att vara sjuk! Var ute och gick på morgonpromenad med Texas, vi gick i 30min sen var jag helt slut i kroppen! *suck!* Vilken tur det är att jag är ledig helt enkelt för idag hade jag nog inte orkat gå till skolan. Började dagen med att ta två alvedon för att dämpa huvudvärken också men den har vägrat släppa helt... NU vill jag vara frisk igen! På tal om frisk så har Texas imorse avslutat sin kurr antibiotika som han fick efter att rulle-muff bitit honom och såret är helt och hållet läckt!

Dagarna blir långa när man ska fördriva ca 12-13h, i 5 dagar, själv! Decci ska åka till stockholm på fredag så vi ses ikväll sen ses vi inte förän på söndag kväll så jag ska fördriva heeela helgen själv. Och helgerna som brukar vara så korta, men de brukar ju inte börja på en onsdag! Men det blir nog bra, har lite planerat, tjejkväll med taco imorgon (om jag orkar), ralltlydnad på klubben på lördagförmiddag och så ska jag städa lite här hemma! Och om det är fint väder kanske jag ska ta lite nya kort på vovven, det har jag ju inte precis gjort!

Nu får ni se till att kommentera lite här eller i gästboken på hemsidan om vad ni tycker om den nya hemsidan! Jag tycker den är lite tråkig och tom, men samtidigt vill jag hålla den enkel och stilren...Får se vad de slutar, annars är det bara att börja om ;)

Kommentarer
Postat av: Pernilla Å

Så snyggt du gjort, som alltid. Ha en trevlig helg.

/P

2008-09-26 @ 10:44:49
URL: http://pernillaochpuma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0