Måndag!

Idag är det måndag ;) Ny start på veckan! Var så glad igår när jag gick och lade mig och visste att jag skulle ha något att göra imorgon! Så kan de bli när man har varit hemma för mycket! Har haft en bra dag i skolan, fast mycket av det vi gör nu är repetion från förra terminen och jag tycker det är liiiite för basic ibland! Vill lära mig MER, NU!

När jag kom hem var det tis att laga kvällsmat, blev en god bacon-paj och grönsaker! Och när jag var klar med det och Texas och jag skulle bege oss till klubben för att träna med våra träningkompisar i träningsgruppen började det ösregna! Wii va roligt, men, hunden ville ju ändå ut och ah sin promenad så vi kunde ju lika gärna träna! Fast vi var rätt ensamma ;) Det var bara två hundar till och de gick hem rätt snart ;)

Texas var överladdad och det kändes som om han skulle explodera när som helst! Men han gjorde två fina skick till rutan och det är jag mycket nöjd med! Vi har ju inte kommit igång riktigt sen sommaruppehållet så vi har inte så höga krav mer än att ha ROLIGT så vi vill åka och träna nästa måndag också ;)

Kramar från ett blött göteborg!




Kommentarer
Postat av: Ulla-Britta

Oj ett sånt typiskt Toffi barn han är-vattendjuret Texas! Vatten, vatten så härligt.

Kram från oss på ön!

2008-09-29 @ 22:26:40
URL: http://rindi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0