Frisk!?

Nu tycker jag att jag är frisk! Energin har kommit tillbaka och jag blir inte längre trött när jag gör grejer! Skönt, men, idag har jag, gått med hunden över 1h, ätit lunch, städat, pluggat och ducshat och klockan är bara 15.00 har jag har INGENTING mer att göra! Avskyr verkligen livet i en lägenhet ibland! Vill kunna gå ut och fixa och donna, kanske städa bilen ;) Det brukar jag roa mig med hemma i blekinge när jag inte har något att göra men vill vara ute. Dessutom är detta typ 4:e dagen jag är hemma och inte gör någonting, det kan jag vara en bidragande orsak till att det är fruktansvärt tråkigt att bara sitta still, inomhus!

Jag måste helt enkelt ut nu så det får blåsa lite i pälsen! ;) Kram på er!


Texas på Gotlandfärjan på väg hem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0