Ännu en dag...

Så var det fredag igen! Har varit sjuk i tre dagar nu! Nu ska jag ändå vara själv i helgen och ta det lugnt så jag hoppas jag är mycket bättre tills på måndag när skolan börjar. Jag som hade tänkt ägna tid åt vårat grupparbete som vi ska göra men det finns verkligen inte någon energi till någonting! Klockan är lite över 16.00 och vad har jag gjort idag? Ingenting! Gått en sväng med Texas och tagit en varm ducsh för att jag frös så. Jag orkar inte ens fortsätta uppdatera på hemsidan, då är det illa! För det tycker jag ju är så roligt! :) Aja så kan det va, ska nog ta att sätta igång en bra film nu och frdriva några timmar till. Imorgon ska jag försöka ta mig ut till brukshundklubben, de ska ha rallylydnadsdag! Jag har aldrig provat det och de har fått dit två duktiga instruktörer som det vore roligt att kolla på! Får se hur det går med den planen!

Nu ska jag fortsätta min tillvara med Hund och Katt! Det är verkligen två underbar djur! Kram på er!



None

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0