Stormen är över!

Inatt var det storm i Göteborg, som tur var sov vi sött när stormen drog in över västkusten, när vi vaknade var det över! Det regnade dock och jag och Texas flyttade oss från sängen till soffan vid halv elva, efter ett tag kom Decci också ut och vi låg och kollade på tv till klockan ett! Då tyckte jag att det var dags att gå ut med hunden och kanske äta lite frukost!? Solen sken under min och Texas promenad som jag bara gjorde längre och längre för jag ville inte hem och gå och sätta mig och plugga. Efter en timme var vi hemma i alla fall och jag har pluggat lite halvt sen klockam 14. Kan ju inte påstå att jag har varit särskilt effetiv men jag har gjort klart ett symtom så nu är det bara åtta kvar! =D

Trodde vi hade tvättid idag men när vi kom ner var det redan någon som tvättade och vi kollade på tavlan, vi hade visst tvättid igår. Opps! Aja, inget som var jätteviktigt i tvätten så det gjorde inget!

Imorgon är det måndag igen och träning med Texas! Det är så bra med måndagsträningarna, vi tar oss verkligen dit och vi har så kul! Just nu regnar igen men det gör inget för jag väntar bara på att klockan ska bli 19.00! Då är det ÄNTLIGEN dags för säsongsstart för Gossip Girl på kanal 5! Sååå bra program! Nu ska jag göra lite lasange åt oss! Mums! Kramar!




Kommentarer
Postat av: Pernilla

Lycka till på träningen. Hade önskat att jag också kunde komma igång men jag bara tjuvtränar lite för mig själv.

/P

2008-10-06 @ 10:19:17
URL: http://pernillaochpuma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0