Minigolf!

Inget att prata om, jag vann inte ;) Men det var skojsigt ändå! Jag måste säga att jag gjorde den snyggaste putten iaf, och hole in one blev det! =D Men det räckte som sagt inte så nu är det bara att öva och ta revanch annan gång ;)

Är fortfarande helt slut i kroppen, när jag kom hem efter skolan somnade jag på soffan och under de sista hålen på golfbanan var jag så trött så jag orkade knappt slå bollen kändes det som. Blää, blir så trött på mig att jag är så trött, även det vardagliga sysslorna som att diska och plocka in tvätten är jätte jobbiga, just nu vill jag bara hem till mamma och pappa och syskonen så jag slipper all vardag! Och ändå hjälps jag och Decci åt med det mesta iaf... :(

Men det har inte bara varit en trött dag idag! Jag började dagen med att vara riktigt seriös framför datorn och skriva på vårt grupparbete! Vi skulle ha träffats på biblioteket och skrivit tillsammans men en i gruppen var sjuk och en kunde inte komma fören senare så då bestämmde vi att jobba hemifrån, och det blev jättebra, i alla fall för min del! Och så har jag ringt och bokat tid till den "vanliga" tandläkaren för att göra en rutin kontroll efter hål och annat man kan ha ;) Här i Västra götaland har de bestämmt att alla som är födda 88 får ytterligare två år med grattis tandvård så det år lika bra att passa på att kolla tänderna, och laga om det behövs. En kompis var och lagade ett hål i sommras, hade hon fått betala för sig hade det gått på 1300kr! Ja, tack jag sparar gärna dom till nåt roligare! :) Minigolf eller så ;)

Nu är matsäcken packade till imorogn, bilen tankade och kamera batteriet ligger på laddning! Här ska träffas Wetterhoun för första gången! Decci är riktigt nervös ;)

Texten ser lite annorlunda ut idag och den vägrar se normal ut så det ska väl vara så här ;) Ha en skön kväll! Tack och hej, leverpastej!




Kommentarer
Postat av: MAMMA

Härligt att läsa om dagen strapatser. Vi syns på torsdag

2008-10-13 @ 22:01:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0