Imorgon åker vi hem!

Jag är verkligen inte smart ibland :) Kom hem vid halv fem och sen dess har jag bara suttit framför datorn och andats och tagit det lugnt, uppdaterat hemsidan med ett nytt fofoalnum, festligt, kallar jag det! Sen har jag varit ute en kort promenad med hunden, det regnar en massa och varken jag eller Texas var på humör för regn idag! Och så skulle jag då ha packat! För om jag hade packat hade jag kunnat gå och lägga mig direkt efter Grey´s Anatomy ikväll, nu får jag stanna uppe bara för att packa när jag kunde ha sovit ;) aja, så lång tid hoppas jag inte att det tar att packa men ändå, suck på mig! =)

Och jag har gått ett mail från Ruffas matte, hon tyckte om bilderna jättemycket och har skicakt dom vidare till Ruffas riktiga uppfödare i Holland! Det är inte dåligt att sprida sin bilder över världen! Hittills har mina bilder skymtas på: Kennel Rindi, Kennel Bonasia, Kennel Jolly Spot´s, Kennel Almanza, Kennel Hollivera´s och Kennel Cirtap´s och så nu då kanske på en kennel i Holland, man kan ju tro att jag är proffs ;) Jag blir så glad varje gång någon uppskattar en bild jag tagit och vill ha den! Så tack alla ni som tycker om mina bilder! Det betyder massor för mig! Är ju ändå en STOOOOR hobby :) Bye the Way så har mitt VISA kort med Texas kommit och det blev jättebra så nu har jag med vovven var jag än går! =D

Nu kom Decci hem och lika fort ska vi gå igen och yoga! Ha de bra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




Texas tränar också smidighet och styrka =)

Kommentarer
Postat av: Ulla-Britta

Ruffa påminner om Frallan och Semlan...är det släktskap mellan dessa raser? Stabyhoun..eller hur säger man. Borde kolla men orkar inte just nu, du fattar i alla fall så varför anstränga sig;-)



Annars finns det en styck Humlan till någon som vill jobba med henne på något sätt. Oj va mycket pizza jag stoppat i mig, mår nästan lite illa fast det var väldigt gott för ovanligheters skull. Har fått tillbaka min matlust och vill inte endast leva på godis...fast det är väldigt gott, med gott-is!

2008-10-17 @ 20:37:33
URL: http://rindi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0