Ännu en dag i göteborg!

Jaha, nu börjar tisdagen också leda mot ett slut. Just nu håller Texas på att söka igenom hela lägenheten efter en leksak fylld med köttbullar, bra aktivering för en hund med bra näsa och som behöver tänka lite! Det går riktigt bra, snart hittar han den och så var det lilla roliga slut =)

Har varit duktig idag, först och främst var vi lediga, vår ända lediga dag vår tenta vecka! Bedrövligt tycker vi studenter! Så kvart i nio infann jag mig som vanligt i skolan för att sitta och plugga med mina goa klasskamrater! Vi var väl inte världens effetivaste men roligt hade vi och det är ju väldigt viktigt har jag hört ;) När jag kom hem gick jag till gymmet och sprang av mig all frustation över tentan, men inte utan att samtidigt plugga ;) Sen hem och ta en skön promenad med Texas! Sen var det dags för kvällsmat! Idag blev det kokt torsk med wuinoa och dillsås! Mumsigt om du frågar mig ;) Efter att vi ätit och smält maten åkte vi och handlade mat för hela veckan känns det som! Det blir en massa god mat! Det är så skönt när maten är bestämmd! Förstår verkligen mamma som blir såå glada om vi säger vad vi är sugna på så hon slipper komma på =)

Ucsh jag sitter här och hickar och det är så jobbigt! Den vill inte sluta.................................................


Önskar er en skön kväll! :)


My Sweetheart, Texas!



Kommentarer
Postat av: Ulla-Britta

Lycka till med Tentan i morgon!! Kram från oss alla och extra från Kinna till broder -hon bor här medan mattarna är på tur.

2008-10-23 @ 19:13:46
URL: http://rindi.blogg.se/
Postat av: Ulla-Britta

Lycka till med Tentan i morgon!! Kram från oss alla och extra från Kinna till broder -hon bor här medan mattarna är på tur.

2008-10-23 @ 19:13:46
URL: http://rindi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0