Tjolahopp!

Idag har varit en bra dag! Jag har skickat hem min första "egna" patient! Och nu tar jag blodprov alldeles själv! Det är roligt att ta lite mer ansvar, det blir på ett helt annat sätt. Men samtidigt har jag alltid min handledare att fråga om det skulle vara något, kan inte bli bättre!

Rätt trött efter dessa två dagarna, imorgon ska jag gå på urologmottagningen så jag får se vad som väntar patienterna när jag har skickat hem dom ;) Det ska bli kul! Men jag brukar tycka det mesta jag ska göra är antningen kul och spännande eller tycker jag att det är jobbigt och läskigt ;)

Kommer inte ihåg vad jag skrev i mitt tidigare inlägg men på lördag har jag bestämmt med Malin och hennes kompisar att det blir dans! Och Erica ska sy kläningar åt oss! Jag ska fixa spray glitter att ha i håret och Malin ska fixa "vanligt" tärnglitter, vi kommer bli så snygga =D Ser verkligen fram emot det! Hoppas det blir massa bra dans! Jag ska köpa mig ett par riktiga dansskor också! Går inte att dansa ordentligt i klacka skor och gympa dojjor är inget alternativ! Så ska shopa på torsdag för då är jag ledig! :-)

Igår gjorde jag Glögg tryffel till oss, de är heeelt underbart goda! har bara ätit ca 8st idag, de är livsfarliga! De ligger i "knäckformar" men många små kakor blir en stor ;) Aja, det är ju bara jul en gång om året som tur är ;)

Nu ska jag spela alfapet på internet med mina vänner.... Ha de sååå bra!


Kommentarer
Postat av: Ulla-Britta

Ät du dina goda tryfflar och njut. Du ska ju dansa bort dem sedan i allafall och Texas kan säkert hjälpa dig bli av med dem ...på många olika sätt, men jag tänkte mest på långa promenader;-)

2008-12-09 @ 23:00:45
URL: http://rindi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0