Kvällstur på jobbet...

Idag jobbar jag kväll. Om det ska bli nåt skrivet idag är det nog lika bra att göra det nu! Är inte hemma förren kl 22.30 ikväll och då kasnke jag inte har någon lust att skriva och sen är den här dagen slut! Jag och Texas har precis kommit in från en härlig promenad! Det är inte så kallt ute men marken är frusen så hunden är rätt så ren för ovanlighetens skull. Vi tog med oss en boll och lite leverpastej på promenaden, begav oss mot den stora fotbollsplanen och sen röjde vi! Fy vilken fart det blir på vovven när man tar fram "långkastarbollen"! Det är en boll med ett snörre så matte kan kasta långt, kan säga som så att min kast teknik med vanliga tennisbollar suger, och inte har den blivit bättre efter fem år som hundägare heller...Tur att det finns alternativ att välja på ;) I alla fall så var vi där på det stora gröna fältet och människor som gick förbi tittade och log och så tittade de lite till. He´s the man! =D Så nu är hunden ordentligt rastad, jag ska käka lite mat i förebyggande syfte att bli jättehungrig, dessutom har jag bara pancakes med mig till middag och det blir man ju inte jättemätt på men fy så gott :)

Hej hå var dagarna gå fort! Fredag idag, lördag imorgon = DANS! Jag ska dansa i mina nya skor och klänningen Erica sytt till mig som jag inte har sett ännu ;) Lite nervös men passar den inte får jag ta alternativit jag får ha med ;)

Ha en bra dag på er alla!


Favvoleksaken hemma i blekinge, den rosa igelkotten så klart!


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Pumas favorit är en orange gris som piper. Fast min gula boll står nog högre på favolistan men den är ju inte hans, den är min. Han får låna den när vi tränar.

/P

2008-12-14 @ 16:26:11
URL: http://pernillaochpuma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0