Julgran!

Igår var jag och pappa och införskaffade årets julgran! Än så länge står den ute i stenmuren där vi planterade den lite snabbt för att den skulle få fälla ut sina vackra barrfyllda grenar! Det är fyllig gran och den kommer bli så fin!

Idag har jag och Texas varit och hälsat på Moster Lisa, mormors syster, en mycket söt liten tant , vi var på väg till Kalrshamn för att köpa en grej och jag glömde ta med mynt till parkeringen, skulle ju bara ett kort ärende i så jag frågade Moster om hon hade en femma jag kunde få! -Titta i väskan, jag hoppas hoppas hoppas jag har det sa hon sen! Det har du säger jag och Moster lyser upp, Den får du av mig säger hon och bara ler! Aldrig har jag sett någon så gald över att få ge bort en femma! Underbart ju! Tur att jag glömde ta med mynt till parkeringen ;)

I förrgår skulle jag och Evve och bowla, det slutade med att Tim, David och Kalle också följde med! Tevligt trevligt hade vi! Jag tror jag vann :P Men jag är inte säker, det var inte så seriöst, mest kul bara! Och igår var hela familjen Gustafsson (De ni!) nere hos Larsson och käkade pizza och kina mat! Det var bara Max som saknades från Larsson! Det var mysigt iaf! Och på kvällen körde jag och Evve in till Pachá! Vi longerade honom lite i ridhuset, jag och Evve bara sotd och skrattade åt honom! Han har så mycket energi! Om ni har sett Texas eller en annan hund ha "Rycket" , när de sänker bakdelen och bara racer, då var det Pachá hade igår motsvarigheten på häst! Vi ska försöka filma honom någon dag, helt underbart!

Den opyntade julgranen får avsluta inlägget idag! Ni får se hur det blev en annan dag, den kommer inte in förän imorgon kväll eller nåt! ;) Ta hand om er där ute! Kramar




Här får den stå och vänta på att få komma in! :P

Kommentarer
Postat av: Pernilla Å

God Jul till Er båda!

/P

2008-12-24 @ 14:05:53
URL: http://pernillaochpuma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0