Hej då 2008, Hej 2009!

Nu är det bara två dagar kvar av 2008! Det har gått fort och det har varit roligt och nu ser vi fram emot ett nytt spännande år! Man vet aldrig vad som väntar bakom nästa hörn!

Julen har varit underbar, vi har haft riktigt mysigt. Jag ska snart bege mig mot Skåneland för att fira in det nya året på bästa sätt, med underbara vänner från Segerstad! Det var länge sedan vi var tillsammans vi fyra! Förövrigt ägnar jag nätterna åt att pussla med kusin! Det går super bra! Ett runt 500bitars pussel från panda tidningen tog inte ens 3h att sätta ihop :P Låter kansek mycket men det tar tid och pussla och tiden går fort! :P Nu jobbar vi på en snögubbe som har 1000 bitar! Där har man lite att bita i! Jag ska lägga ut bild sen när den är klar! 





Klicka på bilderna så blir det större!

Det har inte kommit någon snö här men vi har haft minusgrader sen julafton! Texas får energi av kylan och flera gånger om dagen rullar han pälsen i den vita frosten!


Han är knäpp, han är gó, han är Mr Cool!

Gott Nytt År!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0