FÖRÄLSKAD!

Är inte som rubriken låter men det känns så! Jag har varit på bio, kollat på Twiglight! Gah vilken underbar film! Jag käönner mig förälskad men jag vet inte i vem =P Vill ha en sån kille som i filmen, han är vampyr, låter kanske konstigt, svårt att förklara, måste ses för att förstås! Vill ha en som han fast inte vampyr!? Kan man få det!? Vill HA!!!

Texas ligger nöjt och tuggar på ett tuggeben på golvet, lyckligt omedveten om jag har bokat in vaccinationstid och rådfrågning hos veterinären dagen innan julafton 23/12! Som tur är brukar han inte tycka att det är så jobbigt, sist vi var hos veterinären så gick han runt i korridorren och viftade på svansen och peronalen frågade honom varför han var så glad och då viftade han lite till på den, runt runt som en helikopter svans som hans uppfödare sa en gång ;) Den går verkligen runt där bak! Fattar inte hur han gör men de är såå Texas att vifta på svansen på det sättet!

Imorogon är jag ledig! Har dagen fullbokad med massa små trevliga saker att hitta på! Köpa dansskor, åka till IKEA och lämna tillbaka toasits, köpa sprayglitter, köpa födelsedags present till Decci, gå på en härlig promenad med Texas, äta lite glöggtryfflar och ja de blir nog lite mer än så innan dagen är slut! På fredag åker Decci till Stockholm, jag jobbar kväll så vi ses bara imorogn kväll också sen syns vi inte förens den 12januari! På Texas födelsedag! Den lilla vovven som jag hämtade på Gotland fyller 5år! 5år!!! 5 helt otroliga år, vilken utveckling både han och jag har gått igenom! Vi har flytttat hemifrån, vi har ett eget "hushåll" att driva, vi har gått ut gymnasiet tillsammans och jag har kommit halvvägs i min universitetsstudier till att bli sjuksköterska. Texas öppnade ett nytt kapitel i mitt liv och jag hoppas det blir ett långt...


Du får mig att bli glad varje gång jag ser dig, du blir glad varje gång du ser mig, vi saknar varandra när vi inte är tillsammans och ibland är vi så trötta på varandra men ändå kan vi inte sluta vara vi. DU...

Kommentarer
Postat av: Pernilla Å

Ja du, tänk va mycket vi har att tacka U-B för. Vad hade vi varit utan dessa underbara hundar. Min blir åtta år. Åtta! Han behöver en kompis, eller så är det jag som längtar efter valp. Hoppas, hoppas på nytillskott i vår.

/P

2008-12-11 @ 13:55:18
URL: http://pernillaochpuma.blogg.se/
Postat av: Julia

TWILIGHT!! den är bara såååå bra, har du läst böckerna också? jag är på den tredje boken nu och är helt fast, de är helt underbara!!puss&kram:) o hälsningar från Skåne!

2008-12-17 @ 17:24:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0