varmt/sol/regn/åska...

... på samma gång! Jättekonstigt väder har det verkligen varit idag! Det började redan på luncehn, jag och några satt ute och åt och 30min senare när andra gänget skulle gå ut ösregnade det! Slutade 15 idag så frågade Eva-Karin om hon och Lotta var sugna på en promenad och det var dom! Vi var på en härlig promenad, det var strålande solsken och Texas tyckte det var SÅ VARMT när vi gick! Tungan var jättelång, lilla vovven! Han hittade en sjö, en smutsig sjö, men jag hann stoppa honom men Lotta däremot hann kliva i och lägga sig ;) Så HON fick sedan bada men inte min stackars hund! Ni kan tro att han tyckte synd om sig själv :P Men det var ingen bra badsjö ;) Annars hade han såklart också fått plaskat! ;) När vi gått halvvägs visade dock modernatur att det är hon som bestämer och öppnade kranarna förfullt vilket resulterade att vi alla fyra ändå såg likadana ut när vi kom hem! Fast Lotta var den som luktade värst! ;)

Blev bjuden på pannkakor till kvällsmat och efter det har jag och Eva-Karin suttit och prata en massa och fått ihop en ny film! Man kan säga att den på sätt och vis hänger ihop med den förra som Eva-Karin gjorde! ;)

I helgen jobbar jag på Blåstjärnan! :) Det betyder i alla fall sovmorgon till klockan 07.00! Inte dåligt i dessa tider! ;) God natt på er!



Kommentarer
Postat av: MAMMA

DEN VAR TOPPEN! SOV GOTT! MAMMA OCH EVVE

2010-05-21 @ 22:33:10
Postat av: Karin

Ni är SÅ duktiga :) och givetvis dogsen också !!

2010-05-21 @ 22:52:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0