inget mer provsvar idag

Har inte fått något mer provsvar idag. Fullt upp på jobbet antar jag, jag ska jobba imorgon så jag får svar då i alla fall! Jag tyckte att vovven var lite bättre idag tills vi hade mystime i soffan. Utslagen han har på magen har spridit sig på hela vovven så han har utslag från halsen och på hela ryggen också.. :( men det verkar inte som att dom kliar. Blir ju helt förvirrad av hans symtom! De hänger ju inte ihop! Idag har han i alla fall inte druckit en massa, det är ju nått som är bra. JObbar som sagt imorgon, ett kvällspass, tycker egentligen inte om kvällspassen men imorgon är jag bara glad att jag ska göra något!! Hade blivit tokig om jag skulle gått hemma en dag till! Dagen har varit fruktansvärt tråkig! Har varit på promenad och har varit och tränat, resten av dagen har jag inte gjort någonting! Suck! Inte konstigt att de blir långa då, men vad ska man hitta på egentligen!?

Och så är det en massa virus som försöker ta sig in i min dator, både idag och igår har virusprogramet fångat två "trojaner", vad kommer de ifrån liksom!? SLUTA!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Men OJ! Har missat de senaste inläggen om Texas. Håller alla tummar och sporrar här för att det ska gå bra. Som du skrev, finns inger värre än när vovvsen är dåliga.

Sköt om Er

/P

2010-03-24 @ 16:38:54
URL: http://pernillaochpuma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0