Regndag/sovdag

Varit en seg natt, svårt att vända på dygnet! Det resulterade i att ja inte somande förän efter kl 02 någon gång! Dessutom vaknade jag kl 8 och kunde inte somna om. Fast jag är ju ledig så det gör inget tänkte jag. Gick upp, åt min supergoa smörgåsrulle för tredje gången ;) (tunnbrödsrulle med rökt bog, tomat, lök, sallad och brieost!) SEn gick jag en sväng med hunden och sen duschade jag, klockan blev 11.45, jag tittade lite på tv och sen har jag sovit till nu :P Så busigt! ;) Vaknade till någon gång för 1h sedan, då spöregnade det ute, antar att det var därför jag blundade igen och somnade om ;) Det regnar fortfarande men inte lika mycket! Jag ska ta min lilla bil och köra den till verkstaden, de ska få lyssna på den och titta om de hittar något. Det låter lite konstigt när man kör i 70 och hon som kollade på den igår ville inte köpa den utan att veta vad det var. Det kan jag ju försåt och det ska ju inte låta så bra att få det uppkollat. Ringde en till på bilen idag som ville se den ikväll om inte hon den andra ska ha den! Men jag vill ju helst ha kvar den ett tag till ;) Kan de inte hejda sig lite!! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0