Övertid

Ja, bara i så där 5h! Men vad gör det! Jag trivs så bra på mitt jobb! Är verkligen så glad att jag har det! Nu äter jag lite frukost! :P Kvällsmat när jag gick och frukost när jag kom hem ;) Jobbat i 12.5h, inte suttit ner många minutrar! Ska bli skönt att vila benen! Vovven har fått en snabb kissrund och mat, nu får han sova lite till! Stackars hund! :( :P Han ser lite uttråkad ut men han stör mig aldrig när jag sover :) Han är snäll han!

Åh det är strålande sol och varmt! Jag vill inte sova bort dagen :P Igår sov jag till 14.30, det var ju tur det med tanke på hur länge jag jobbade idag ;) Men gårdagen var bara varm och klibbig, ingen sol :P Så då går man ju inte miste om något på samma sätt ;) Ikväll ska jag på bio med Eva-Karin! Vi ska se Eclips, 3:e filmen i Twiglight serien! Kuuuul! Och på tisdag, imorgon! Kommer bror och Elin och vi ska gå på Lisebeeeerg! Kuuuul!!!!!!!!

Bästa att sova lite helt enkelt! Hej då!
 

Kommentarer
Postat av: MAMMA

MÅNGA DÅLIGA DJUR I VÄRMEN. TUR ATT DU OCH NI ANDRA FINNS SOM GILLAR ATT TA HAND OM DE STACKARNA. VI HAR DET BRA HÄR HEMMA IDAG INTE SÅ FULL SOLSTYRKA MEN VARMT OCH KLADDIGT. HA EN BRA DAG NÄR DU VAKNAR.

2010-07-12 @ 08:51:26
Postat av: Robyn

Hej! Ja, man blir trött i värmen! Ha det bra i värmen!

/R

2010-07-15 @ 10:06:27
URL: http://nikeojag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0