Västra Götaland, igen!

Hemma igen! Man kan ju säga att jag har en egen liten special sträcka, den går från Göteborg till Blekinge, fram och tillbaka, fram och tillbaka med jämna mellanrum! Och den trogna passageraren är Texas! :)

I Kortedala var det ett minder snökaos! Klockan var ändå 14.00 innan jag var här och det var inte skottat någonstans! Jag har alltid med mig mycket mer grejer in i lägenheten än ut när jag åker någonstans, tur att jag har gått om plats att förvara allt ;) Men usch för den dagen man ska flytta :P Har hjälp syster att flytta in i sin lägenhet i helgen! Det blir kanon fint! Men som sagt, längtar ju inte mer efter min egna flytt (som inte finns inplanerad!) när man har burit kartonger och flyttstädat en annan lägenhet i helgen :P Ja och sen när jag burit in alla grejer gick jag och vovven på promenad! Har varit ute och pulsat i snön på vår favvo runda! Den tar 1h och vovven kan vara lös hela vägen! Det är vår favorit runda ;) Den går vi MÅNGA gånger i veckan! Men hellre det än bara en massa koppel promenader! Tycker inte om att gå med hunden i koppel :P

Jag köpte ett nytt foder till Texas, jättebra tänkte jag, men han äter och äter och äter och han är extremt hungrig :( Nu vaknar han 07.00 på morgonen och kan inte sova, han vill bara ha MAT! Och så har det aldrig varit förut, stackars vovven :( Så på väg hem idag köpte jag hans gamla mat, det är tydligen den han vill ha! Så då får han det! Jag tänker inte försöka hitta några fler alternativ! Han är värd den maten han vill ha! Gör ont i mammahjärtat att se vovven så hungrig, och då får han MYCKET mat nu! Hoppas det blir bättre när vi går tillbaka till de andra, förhoppningsvis passar den sammansättningen bättre till honom och gör att han håller sig mätt längre :)

Nu ska jag ta en dusch och sen ska jag åka och shopa!

 * Termobyxor
 * Vinterkängor
 * Grön duk
 * lämna in gamla dataspel
 * kolla på externa hårddiskar
 * HANDLA MAT FÖR HELA VECKAN!

Sen blir det måndagsmys i soffan! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0