Presenter till sig själv! :)

Har varit och shopat lite! På sin födelsedag är det lätt att med gott samvete unna sig det där lilla extra som man inte köper annars, eller i alla fall inte jag. Och jag har ju så lite grejer i min lägenhet så jag behöver ju fylla på med prylar och anant ;) Köpte mig även en latte och en cookie på mitt alldeles egna favorit kaffé i Kållered! Satt i solen på deras uteservering och det var VARMT! Solen skinner!






De här två underbara orkidéerna köpte jag till mig! Det var ett bra pris, 2st för 98kr! ;)
OCH titta va mycket BLOMMOR!!


Köpte mig även två korgar till hatthyllan! Har haft en glassburk!? stående där med bajspåsar och hundgrejer! Det här blir mycket bättre! Och så köpte jag en till som jag kan ha vantar och mössor i! För de trillar alltid ner! :) Och mycket finare än en glassburk! ;)


Kommentarer
Postat av: MAMMA

DET VAR FINA BLOMSTER DU KÖPTE DIG! ÅTER IGEN GRATTIS. SKA STRAX TA NÅGRA BILDER PÅ EVVES ¨BLOMMA¨

HA EN FORTSATT BRA FÖDELSEDAG. DET SKA BLI JÄTTEKUL ATT FIRA ER ALLA TRE DEN 11 SEP. EVVE OCH JAG VAR OCH HANDLADE LITE GREJOR TILL HUSET NÄR DET SKA BLI HÖSTFINT I KARLSKRONA I GÅR.

2010-08-31 @ 18:23:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0