Hästutställning

Hade en jättebra helg med syster! På lördagmorgonen åkte vi till Skara då! Vi var i god tid och började med att göra ett besök på Skara hästsport och Zoobutik! Åhh där fanns mycket fint! Bland annat ett halsband till Texas med Stjärnor på <3 det var jättefint MEN någon viskade i mitt öra att jag kunde börja med att använda de 5koppel och halsband jag har hemme INNAN jag köper ett nytt! :P Så det blev inget där! Men jag köpte en grillad korv till hunden som jag kunde ha som godis under dagen om han inte uppförde sig ;) Men det gjorde han! Så han fick hela korven på eftermiddagen :P Evves lilla fina ponny blomman, eller Armanis Mr O´Malley som han heter är av rasen Welsh Cob, och den utställningen vi var på där var det bara Welsh hästar, men de finns i flera olika storlekar och vi har konstaterat att de kan ha vilken färg som helst typ! :P


Detta är ett isabellsto i grupp c, det vill säga tillhör den kategorin som är en storlek mindre än Blomman!


Det här är en hingst preciss om Blomman!


Och det här ÄR Blomman! Helt klart den finaste av dessa tre! ;)


Och här är den ståtligaste! Han som sov mitt i hotellsängen! :)


Kommentarer
Postat av: MAMMA

ÄNTLIGEN ETT INLÄGG. JAAAAAAAAAA HELT KLART ÄR BLOMMAN FINAST. SOV GOTT.

2010-08-10 @ 21:49:05
Postat av: MAMMA

I FÖRRA KOMMENTAREN VIKTIGT ATT VETA ATT JÄMFÖRELSEN VAR JU BLAND HÄSTARNA. TEXAS I HOTELLSÄNGEN ÄR JU FINAST I SIN VÄRLD.

SOV GOTT!

2010-08-11 @ 22:35:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0