Hemtenta!

Jag trodde jag skulle tycka om det här med hemtenta, håller alltså på med min första nu. Kan säga att det tar tid! Har gjort en uppgift och jag har suttit här i snart 4h! Och än är jag inte klar! Hmm, men nu har jag jämfört med vad två klasskamrater skrivit och jag är i alla fall på rätt väg! =) Ska vara klar med alla uppgifter den 25 september så än har jag ett tag på mig!!

Idag höll jag på att bli haffad av en kontrollant på spårvagnen, satte sina spår! Nästa vecka blir det månadskort och inget mer fuskåkande, 1200kr hade det kostat om jag inte hunnit därifårn! :P Såg nog inte så diskret ut när jag tog mina grejer och sprang av :) Jag tar till mig varningen med största respekt!

Hunden ligger nu uttråkad i soffan, och nu ska han få se 1h True Blood också! :) Han fick i alla fall leka med bollen när jag kom hem efter skolan och sen har han fått ett nytt tuggben som han roade sig med i några timmar ikväll! =)

Over and Out! Som sagt, vi är i huvudstaden i helgen! Ni når mig på mitt nya mobilnummer! Och ni som inte har fått det, ni får höra av er till det gamla så skicakr jag det nya ;) Har skickat till alla i konaktlistan men har bara kommit fram till några utvalda :/ Aja, som sagt hör av er så får ni det med!

/K


Min flummiga lilla vovve! <3


Kommentarer
Postat av: Mariell Dahlström

Hoppas att det går bra med hemtentan.

Skjut inte upp den för länge bara, det brukar kunna bli bråttom på slutet om man tänker att man har lång tid på sig... ;)



Kram Mariell

2009-09-04 @ 12:30:08
URL: http://marielldahlstrom.blogg.se/
Postat av: Karin

Är imponerad av att du hann springa av, de brukar ju komma från alla håll och kanter. Jonas är i Götet i helgen. Om du kommer hem i tid på söndag kan du ju gå förbi Utby om du känner för det, ring innan så kanske då får någon god mat!

Kram från moster i ett blåsigt men ganska varmt Saxemara.

2009-09-04 @ 22:24:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0