Bio + bus med vovven!

Ringde Jojjo och frågade om sällskpa för solskenspromenad idag med! Hon hade ingen hundvakt och Mara löpte och orkade inte med det så hon skulle höra av sig när hennes pojk kom hem så han kasnke kunde passa hund och barn och komma hit! Yes! Så blev det! Super länge sen vi sågs ovh vi har pratat heeela kvällen! Eller ja vi tittade på bio, nya Beck filmen, och då var vi lite tysta en stund ;) Men sen var vi igång igen! Haft helt underbart kul i alla fall!

Texas och jag var ute lite drygt 1h idag med! Det har varit sånt underbart väder! Man vill ju liksom inte gå in!!
Men nu är det natt och även om det är varmt ute är jag nöjd med att sitta inne i min lägenhet nu! =) Har planer på att gå och lägga mig men det vore ju rätt coolt att se den där rymdfärdkosten landa live i Orlando! Vem vet jag kanske känner igen mig ;)

Imorgon ska jag och Maria skriva klart sista gruppuppgiften! Vi ska träffas på Mc Donald i Brunnsparken! Jag tyckte vi kunde vara på nåt annat ställe än i skolan :P hehe vi får väl se om vi blir utslängda, kan ju köpa en kaffe eller nåt :P Åt faktiskt kvällsmat på Mc Donald idag och frukosten provade jag ju i Key West så den tänker jag inte pröva :P Till lunch blev det i alla fall mina hemmalagade potatisbollar, kroppkakor! De var lika goda som när de var ny gjorda, typ! ;) Tacka vet jag hemlagad mat alltså!



Kommentarer
Postat av: Evve

Haha, snacka om happy dog! ;)

2009-09-11 @ 00:09:37
Postat av: MAMMA

SÅ UNDERBAR HAN ÄR VILKEN LIVSGLÄDJE HAN HAR! HÄR HAR VI FÖRBERETT FEST EVVE OCH JAG HELT UNDERBART BLEV DET. DUKAT I BLÅTT OCH TURKOS.

HA DET BRA!!!!

2009-09-11 @ 00:41:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0