Trötthets dagar

Ja jag kan ju inte påstå att energin sprudlar. Igår somnade jag 1h när jag låg och tittade på soffan och det berodde INTE på att jag inte hade sovit gott...! Men det var skönt :P Skulle ju sedan vaqra duktig och plugga lite för jag var hemma själv men datorn ville inte öppna det programmet så nu har jag lagt ner det! Får plugga när jag kommer hem till Göteborg istället!

Idag har jag varit hos min Mormor och Moster Lisa! Det var trevligt att träffa dom gamla lite ;) Sen åkte jag och Texas vidare till Karlshamn, hittade en jättefin klänning men jag visste inte när jag skulle ha den så jag lät bli och köpa den. Ett par byxor skulle jag ha, likadana som min stora syster, men sen ångrade jag mig så det blev inga byxor heller! :)

Texas fick en ny leksam av "mormor" - den lever inte mer! =) Men kul hade han! Tror det är mamma Toffie som har gett honom "förstörar genen"! ;)


Kommentarer
Postat av: MAMMA

HÄRLIG LEKSTUND OCH DEN FINNS JU FORTFARANDE OCH LEKS MED. NU ÄR DET OCKSÅ UPPSTÄDAT. STRAX ÄR MAMMA OCH DÖTTRANA PÅ VÄG TILL KARLSKRONA FÖR EN LITEN SHOPPINGRUNDA.

2009-10-29 @ 08:46:27
Postat av: Pernilla Å

Nej, den ådran kommer från Bonnies sida. Har tre sådan och de har inget släktskap med Toffie men med Pappa Teo.

/P

2009-10-31 @ 16:42:24
URL: http://pernillaochpuma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0