Blå*

Idag har det varit jobb för hela slanten! Det har varit en riktigt bra dag och jag var så nöjd när jag åkte hem! Det är så det ska va! :)

Imorgon har jag lovat Texas ett bad i den blå poolen! Han tycker ju det är så roligt att simma där ju! :)

Har varit så effektiv att jag faktiskt gjort klart en uppgift i anatmoi kursen ikväll också! Så nu är kroppsvätskeregleringen klar och i kursen återstår endast ett område, det är näringsbalans! Det har gott himlans bra att läsa en kurs extra denna terminen! Men jag är ju glad att det har varit lite lugnare i skolan samtidigt! :P

Nu väntar sängen! Imorgon blir det en ny dag på jobbet med alla mysiga djur och människor! (:

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0