Kämpa!!

Nu är det ren kämparglöd som gäller! Imorgon är det 2 VECKOR till SOMMARLOV!! Det är ju helt galet vad den här våren har gått fort! Var tog den vägen liksom!? Texas och jag bor i en riktig håla. Inte alls roligt att se sitt hem så här! Vill städa och ha det fint men det är ingen ide :( Men snart måste de ju vara klara och då kommer det ju bli fint igen! Då kan jag köpa ny säng och inreda mitt hem precis som jag vill ha det! Längtar!!

De två sista veckorna i skolan är fyllda av massa läsande/seminarium/tenta och ett grupparbete! Förstår inte vad lärarna har tänkt när de har tryckt in allt på tre knappa veckor men det ska gå och som sagt det är bara att satsa allt i två veckor för att sedan vara ledig i två veckor innan jag ska börja sommarjobba! Kan ju inte påstå att jag har en särskilt tuff osmmar framför mig, jobbar bara 6 veckor, sen blir det semester igen! ;) Men det är som jag har sagt till andra förhoppningsvis mitt sista sommarlov. Sen hoppas jag att jag ska ha jobb och betlad semester resten av mina somrar ;)

Nu önskar jag er en god kväll och så hörs vi någon annan dag! /K


Stjärnan som lyser klarast av alla <3

Kommentarer
Postat av: MAMMA

HEJ!

NU HAR KITTY LÄRT SIG MYCKET VAD GÄLLER FRAMFÖRHÅLLNING. MYCKET POSITIVA ORD DET GÅR MYCKET LÄTTARE DÅ

2009-05-15 @ 19:16:01
Postat av: Behm

Tack =D Ja men bra att du påminner mig! Då ska jag kika ^^ Hoppas dom visar upp nått bra :D

2009-05-15 @ 20:32:18
URL: http://copperglow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0