Melodifestival i skåneland!

Jag har haft en jättebra praktik! I Fredags efter sista patienten för min del åkte jag hem och hämtade packning och hund och begav mig till Eslöv. Här sitter jag nu i soffan med AK, Viran och Texas! Mysigt värre är det! Har precis ätit upp allt godis jag köpt till kvällen och sitter här lagom mätt på det! Mums :P 

På måndag är det dax för skola igen! Jag ser fram emot det, ska bli kul att träffa vännerna igen! Och v.12 går vi ut på lång praktik igen det vill säga: 4 veckor på psyk, 3 veckor på äldreboende och 1 vecka på BVC! Så man får njuta av att gå i skolan nu ;) På praktiken blir det ofta både tidiga morrnar och långa dagar! =)

De pratas om snöoväder och massa snö i de västliga Sverige inatt. Vi får väl se om jag och Texas kommer hem. Får ta de lugnt, men det gör vi ju alltid ;)

Ha en fin kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0