Mellandagar

Det har varit ett par riktigt goa mellandagar! Ja det där dagarna mellan jul och nyår :P Rätt roligt att dom har ett namn, ännu roligare att det är REA då :P Jag och mamma drog ett varv på stan i den lilla byn, hittade massor! En ny jacka, nya jeans, ny tröja, nya skor! Jättefina grejer! Sen åkte jag till skåneland och Anna-Karin, vi var i Malmö 1,5h sen åkte vi till Lund, vi skulle också shoppa men det blev inte så mycket gjort :P Vi åkte hem och bakade en kaka vid tre tiden redan ;) Mjuk pepparkaka! Den var god!

Nu är det några dagar kvar till det nya året ska firsas in! Ska fira nyår hemma med mina syskon och deras pojk- och flickvänner! Kommer bli en toppen kväll! Det är jag säker på!

Nuuuu ska jag se om jag kan hjälpa till med nåt inför kvällens besök!

Ha de bra!

Kommentarer
Postat av: Eva-Karin

Det låter som ni har det härligt. Här är också bra. Fast väldigt kallt (minus 17 ungefär) och väldigt mycket snö. Beslutade att åka till veterinären med Lotta och hennes klo ändå idag. Så de sövde ner henne men klippte bara ner den och brönde pulpan. Så slipper bandage och allt det där. Så det känns som det löste sig väldigt bra.

Men hon har varit alldeles groggig hela dagen efterå :P

Hoppas ni får en riktigt bra nyår!

Kram

2009-12-29 @ 16:22:02
Postat av: Pernilla Å

Önskar dej och Gullegrisen en god fortsättning på det nya året!

/P

2010-01-04 @ 08:47:48
URL: http://pernillaochpuma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0