Att ta kontakt med biblioteket!

Ja första dagen i skolan är över! Har gått super bra och jag har kommit i en jättebra grupp! Det är ju det viktigaste sen kan man ju lösa allt, om man är i en bra grupp alltså ;)

Vi ska börja med ett grupparbete redan i veckan och jag sitter nu hemma för att söka lite litteratur. Har en fråga till biblioteket och går in på deras hemsida, där finns dels en chattruta så man kan chatta med dom men det står ockås klart och tydligt att biblioteket har en egen msn, lägg gärna till den! Haha tycker det är så roligt att något som betraktas så "omodernt" i alla fall i mina ögon, ett bibliotek, har en egen msn! Och en chattruta! Dom försöker ju verkligen hänga med i utvecklingen! ;)

Ikväll ska jag gå på gympa! Ska bli riktigt gött! Annars är allt bra och jag och Texas känner oss pigga och glada till mods idag till skillnad från härom kvällen! Livet är som en berg och dalbana! =)

Kram på er!


Kommentarer
Postat av: MAMMA

ETT KLOKT KONSTANTERANDE. BRUKAR ANVÄNDA UTTRYCKET MAN MÅSTE FÅ BRYTA IHOP OCH SEDAN GÅR MAN VIDARE. I LIVET HAMNAR MAN SÅ DÅ OCH DÅ.

HA DET BRA!

2009-08-24 @ 21:28:24
Postat av: emelie

bah! tror du inte vi kom 3.a och missade ytterligare en pinne i helgen... AHHH! snacka om att man blir ännu mer taggad tills nästa tävling. nåja, sjukt varmt är det idag! var du förresten på träffen på segerstad i somras??

2009-08-25 @ 15:13:24
URL: http://www.freewebs.com/gulliga_emelie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0