Imorgon, sen Påsklov med operation visdomständer!

Yes box! 1 dag kvar på praktiken, min nybakade "tigerkaka" står på avkylning för att jag snyggt ska kunna dela den och frakta den imorgon! Är ledig tills på tisdag, Men, mamma har pratat med min kirurg och nu var det möjligt att dra två tänder igen, båda uppe då, de som är kvar ju ;) Har fått tid på torsdag klockan 09.00! Så det blir till att bita ihop och om jag vill har han lovat att ta båda men att vi börjar med en! Låter super tycker jag! Kan ta att jag inte kan äta ordentligt på en vecka elelr så då jag inte kan tugga på någon av sidorna men då är det ÖVER! Ska se om jag inte har för ont på torsdag eftermiddag för då kör i hem eller så får vi vänta tills på fredagen. Som sagt inget som spelar så stor roll bara jag får det gjort! Just nu fasar jag för det, Jag VILL INTE! Men måste ju förr eller senare och vem VILL GÅ till tandläkaren för att operera ut visdomständer!?

Nu flyttar snart Katt, och jag trodde inte jag skulle säga det men jag kommer sakna honom och Texas kommer sakna honom, och Katt kommer säkert sakna oss med! En annan kisse som också är saknad är Muff. Ingen röd fara som möter en när man kommer till blekinge längre, saknad men absolut inte bort glömd!


Muff

Kommentarer
Postat av: MAMMA

JA VI SAKNAR VÅR MUFF. HAN VAR KATTKUNG PÅ SKOGSLYCKEV. 5. LYCKA TILL IMORGON HOPPAS VI SYNS PÅ KVÄLLEN.

2009-04-08 @ 20:11:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0