Härliga dagar!

Har fått gå tidigare från praktiken både idag och igår. Det är både tråkigt och skönt, mest skönt =P Har så mycket att titta på och fixa och dona till lägenheten, men, det är bara roligt och jag tar det lugnt. har ju allt nödvändigt, eller det går ingen nöd på mig eller vad man ska säga ;) Idag har jag varit på Expert, Audio Video, IKEA, Jysk, On Off och Chili. Jag har letat efter bestick, något att ha i hallen att lägga mössa och vantar i samt en ny TV och TV-bänk! DDet ända jag hittade idag var bestick, men det är inte så bara för att vara Kitty. Någon annan männska med sån beslutsångest som jag har finns nog inte. Och oftast beror det på att jag vet inte riktigt vad jag vill ha så om jag hittar nåt jag tycker om finns det ju risk att det finns en liknande snyggare grej i en annan affär ;)

Texas och jag har också tagit en obligatorisk lite promenad, har rätt bra huvudvärk idag med, vet inte va den kommer ifrån men jag försöka förtränga den ;) Har tuggat tuggummi idag med, det skaver lite i kinderna men annars går det bra ;)

Nu väntar ett pass på gymet. Känns alltid lika skönt när man kommer därifårn ;) Ska ta en härlig vaaaarm ducsh (på måndag försvinner ju min toa för det ska påbörja stambytet!) och bara njuta av kvällen! Här är mina nya bestick! Smaklig måltid ;)


Kommentarer
Postat av: mamma

BESTICKEN SÅG RIKTIGT SNYGGA OCH TREVLIGA UT.

ÄT GOTT OCH MÅ VÄL!

2009-04-15 @ 22:00:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0