Fullspäckad dag!

Idag har allt gått i ett från morgon till kväll! FÖr det första låg jag och stirrade på klokcan inatt, sov inte alls bra. När hunden fått sin promenad (som krävde bad efteråt bara för att jag valde fel väg!), mötte jag gubbarna i dörren som ska riva  och byta stamarna i huset. Kände att jag var tvungen att stanna presentera dom för hunden samt förklara att de ABSLOUT INTE skulle riva nåt i mitt badrum! Bara sätta in nya "möbler" ;) Till jobbet kom jag naturligtvis lite försent bara för det, jag som skulle åka i god tid idag, ajaj min handledare var inte där iallafall så hon märkte ingen ;). Sen en FULLSPÄCKAD FÖRRVIRRANDE dag på äldreboendet! hur ska jag klara av allt det där alltså!? Aja, hem igen, ingan toa eller badkar i lägenheten :/ Får gå ner till den provosoriska toan i källaren och avskyr tankaen på att det ska bli min toa i flera veckor! När jag var klar med mitt så var det Texas tur ;) Vi gick ut och mötte en liten rottis tik, tog en promenad på 45min tillsammans med henne, mycket lek och bus blev det! Sen bytte jag om och packade väskan för att gå till gymmet på 5min, gymade och sen ducshade jag! Man får ju planera vilka dagar man ska ducsha nu och se till att gymmet är öppet då ;) Så nu är jag trött och ren och ny äten! När jag kom hem efter gymmet var ju magen hungrig! Blev stekt lax med vitvinssås, ris och så ställde jag in lite rotfrukter i ugnen, MUMS! :)

Nu ska jag på "inflyttningsfest" hos grannen, Liv, Texas hundvakt och min vän. Hon har lyxigt nog fått en ersättningslägenhet, de gör ju samma sak i hennes lägenhet som min men hon har speciela skäl ;) Så nu drar jag och Texas några hus längre upp på gatan för att checka läget där och dricka champange!

Kort rörig sammanfattning av min dag ;)

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0