Stockholm!

Igår packade vi bilen full från göteborg och begav oss mot huvudstaden, vi tänkte försöka undvika snöstormen som skulle dra in över inlandet under torsdagsnatten. Vi hamnade mitt i snön men vi missade stormen ;) Kan inte ladda upp bilder nu men det kommer, det var Mycket snö på vissa ställen! Jag hjälpte Deccis mamma att köra sista biten när snön var över och hon behövde vila lite!

Nu har vi ätit frukost, hunden är rastad och vi ska snart åka och handla. Imorgon ska vi på inflytningsfest/halloweenfest! Det blir nog kul som bara den!

Och igår kväll när jag och Decci och Texas hade gått och lagt oss släckte Decci lampan och då sa jag "nej, tänd! Jag måste bara få titta på hunden lite!" :P Han är så fin och så go och det är så underbart att ha en hund som mer än gärna följer med på alla resor och upptåg. I huset finns det 4st katter varav 3st av dom aldrig har träffat hund men Texas bryr sig ju inte om dom så det är inget större problem! :) Katt leker med sin "kusin" Elliot och de har såå roligt! :D

När vi låg där kom vi också fram till att förhållandet mellan människor är som batterier, vi ska vara olika, en plus och minus, men vi ska vara samma typ av batterier så vi har samma grundinställning. Så tror vi det sak vara för att det sak fungera bäst! Hur tror ni det är!? Hur hittar man någon man kan dela resten av livet med!?

Ja det är livets stora fråga, nu ska vi spela lite wii och sen klä på oss och dra och handla! Hej svejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0