Pappa inspirerad del2

Haha jag bara måste skriva detta NU!!!! Imorse när jag hade varit ute med hunden i nattlinne och jacka och naturligtvis glömt mobilen inne krånglar låset i dörren som bara den och jag står där i säkert fem minuter och det går inte att låsa upp dörren! Helt hopplöst kändes det men till slut kunde jag knappt låsa upp dörren och gå in. Så när jag gick från språvagnen idag tänkte jag att jag måste ringa och fråga pappa va jag ska göra nu, hade ju redan provat smörja med matolja! =P Hahaha, vilket gott skratt vi båda två fick när han sa till mig att ja, Kitty, matolja är det sista man ska ha i ett lås för då fastnar all skit där i och så blir det ännu trögare! Haha, pappa du har lärt mig jättemycket men INTE lärt mig att man inte ska ha matolja i låset ;) Men nu har jag lärt mig det också! Istället ska man ha grafit, det kan man få från till exempel en blyertspenna! Bara så ni vet ;) Aja, får väl se om låset håller annars får vår jättesnälla bovärd hjälpa oss med att byta lås, det funkade ju liksom inte innan, det var ju därför matoljan kom fram ;) Men det är säkert inga problem! Haha skrattar fortfarande bara jag tänker på det *fniss!*

Nu har jag varit och handlat och in med varorna och iväg till gymmet! Fullt upp hela tiden! Kraaaaaaaaaaaaam på er som läser min blogg!

Kommentarer
Postat av: josse

kramkram!!

2008-10-08 @ 20:13:30
Postat av: Pernilla Å

Haha, alla sett är bra UTOM DE DÅLIGA!

När jag hade häst hade jag problem med en karbinhake som jag försökte smörja med margarin. Gick inte så bra det heller för den frös till is då det var vinter. Men det är misstagen man lär sig av.

/P

2008-10-10 @ 11:25:58
URL: http://pernillaochpuma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0