Blåbärspaj a la Decirée

Ojojoj, måndagkväll, att inte vara ledig en ända dag en hel vecka och ha tenta på fredagen, mycket värre kan det inte bli, de kändes i kroppen när jag kom hem idag och kände att jag har inget jag måste göra i skolan idag, trött blev jag i heela kroppen och hamnad i soffan! Tog mig till brukshundsklubben och Texas gav mig kraft och glädje när han busade runt på planen, det vara "bara" 5st boxrar och en schäfer och så vi på plan idag, hmm, och inte en kotte jag kände igen....! På väg hem stannade jag och handlade det nödvändiga på Maxi och när jag kom hem stod det en varm blåbärspaj på spisen! Så nu ska jag och alla andra i mitt hus sätta oss och titta på P.S I Love You och äta paj! Ha en bra kväll!

Ps, jag hade inga hål i tänderna, bara lite tandsten som de tog bort, Ds.



Deccis blåbärspaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0