Morgon stund!

Ja nu är jag uppe tidigt för femte morgonen! Det tar på krafterna, och dagarna blir ju hur kota som helst när man måste gå och lägga sig vid 21-21.30. Eller framför allt så är jag så trött då att jag inte orkar vara upp längre! Ska gå upp tidigt imorgon med och gå med en annan sjuksköterska än min ordinarie handledare. Måste få ihop mina timmar och sen kan det vara bra att se en hur en annan sjuksköterska jobbar. I mitt blivande yrke kan man göra de flesta grejer på ex antal sätt och oftast är inget rätt eller fel, gäller bara att hitta rätt själv! Ser i alla fall fram emot en kort sovmorgon på tisag. Ska vara i skolan 10.30 och skriva klart grupparbetet. Sen går jag upp jätte tidigt på onsdag igen och sen har jag en lite sovmorgon till tor, börjar 08.30!! Och på fredagen jobbar jag kväll! Jag funderar på att åka hem över helgen och lägga på vinter däcken, kan ju vara bra att ha! Men vi får se hur vädret blir! Kanske blir snö och kallt och då kan jag ju inte köra hem ;)

Nej! Nu är det dags att dra sig här ifrån!

Ha en bra söndag folket!

Kommentarer
Postat av: MAMMA

Hej!

Jag har hittat datum och t.o.m. tid.

otroligt att du hinner författa innan du ska iväg. Jag och Karin hade en trevlig dag i Köpenhamn igår.

2008-11-16 @ 08:10:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0