Inte helg längre!

Helgen har varit suuuuper! Mamma och pappa hemma som kan roa mig! Igår hade jag och pappa en riktigt målar dag! Vi har målat hela "sommarstugan" ett varv! Nu är det bara ett varv kvar på den och så har vi garaget kvar! Sen ser alla husen likadana ut på tomten! Det kommer bli så fint!

I lördags var jag, Evve och Pappa på Rallydag! Pappa hade fått VIP biljetter och i dom ingick en rallysväng och mat! Så nu har jag åkt rally! 150km/h på en grusväg! Slå det om ni kan ;) Äckligt roligt var det! Var lite nervös innan vi började köra! Men jag känd mig helt klart trygg med han som körde! Förklarade också för honom att jag inte ville ha någon tjejtur i skogen. När vi kom i mål frågade jag om det hade gått fort, ja sa 10sek snabbare än föra hitet! Bra sa jag, det var så jag ville ha det! ;)

Väntar fortfarande på tentaresultatet! Återkommer med det! Ha en bra dag allihop!


Kommentarer
Postat av: Pernilla Å

Rally är kul! Min bror har kört en gång i tiden och jag som liten, fick åka med. Men det gick nog inte 150 km/h på den tiden men det räckte till för mej en då.

/P

2009-06-10 @ 10:33:58
URL: http://pernillaochpuma.blogg.se/
Postat av: Behm

Ser att du fick till nedräkningen tumme upp ;)

2009-06-11 @ 19:31:29
URL: http://copperglow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0