Texas har motionssimmat!

På jobbet har vi en pool där kirurg hundarna simmar som en del av sin rehabiliteringsträning! Jag har pratat med sjukgymnasten på blåstjärnan att jag skulle vilja prova simma med Texas, inte för rehab utan bara för att motionsimma! Så idag på lunchen plumsade vovven i poolen! Texas samlade upp munnen full med leksaker, ja de hängde leksaker överallt ut munnen på honom och oj vad han simmade! Sandy, sjukgymnasten var med och hjälpte till! Men vovven skötte sig naturligtvis exemplariskt och det blev 9min simmning med en paus på 1minut mitt i! Duuuktig vovve! Sandy tyckte han hade bra komdis för han andades så bra hela tiden, jag vet inte var han har fått den ifrån men det är väl grundkonditionen från Stora Segerstad som hänger med livet ut ;) Jag tycler mest vi går på koppelpromenader och de är ju inte allt för långa de heller, inte som "förr" ;) Men som mamma sa han går nog mer än dom flesta ändå, för folk är ju tyvärr inte så duktiga på att motionera sina vovvar!

Sitter och äter pasta med pepperbiff och chilisås ;) Lxigt värre! Köttet smälter gott på tungan ;) Jag rensar frysen nu innan jag ska på semester :P Har aldrig handlat så lite som jag gör just nu! :P Får inte ens månadsbonus på ICA längre! ;)

Skulle gå på Allsång med Lotta på Liseberg idag men det har regnat och regnet hänger i luften och jag vill inte sitta dr och bli sjuk så jag får väl titta på tv om jag nu är intresserad :P  är jag ju egentligen inte vill bara se hur det går till i verkligheten ;) Men det är bara bra för då kan jag packa istället :P annars hade jag fått göra det inatt! Ikväll är nämligen sista chansen att få ner allt i reväskan! imorgon jobbarjag 12-21 och ska vara hos tandläkaren 09.30! Och när jag kommer hem vid 21 ska jag baka kaka! Det blir gott :P Och sen på onsdag åker jag hem direkt efter jobbet :P

Tur att man inte är så upptagen hela tiden :P Fast jag trivs rätt bra med de! Blir så rastlös annars! ;)

Nej nu är jag mätt och belåten, för en stund! ;) Dags att gå och packa! :P



Jag håller på att göra en fotobok till Texas! Just nu ligger den lite på is men det kommer bli så bra när den är klar! :D Men den kommer nog inte bli klar förän jag inte har nåt att göra! :P Och det dröjer ju! ;)
/K

Kommentarer
Postat av: eva-karin

hejsan! Tänkte bara önska dig en superbra resa till USA! Hoppas ni får det toppen :) Min enda semester i sommar kommer bestå av en weekend på hotell i Jönköping :)

Hörs när du kommer hem igen

kram

2009-07-21 @ 20:00:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0