En tisdag

Ja imorgon är det jobbadax igen! Jag tänkte jag skulle gå upp vid 08.00 så jag skulle bli lite trött ikväll, när klockan var 09.50 gick jag upp, det var skönt och ligga och snozza om man säger så ;) Hade inte sovit så gott heller, varit vaken flera gånger och vaknade klockan 06.30 av världens åskskur och muller och blixtar! Då blir man ju bra trött ;) Men det hade torkat upp ute när jag gick upp ;)

Förmiddagen har jag ägnat åt att gå på stan. Hade lite ärenden åt folk hemma i Saxemara och sen har jag köpt mig nya högtalare till datorn! Nu hör jag riktigt bra =) Sen har jag kollat på en "rulle", film alltså, det blev Wallander -Skulden. Ingen höjdare men nu är den sedd på! Till filmen åt jag grön sparris soppa serverad i min fina kopp som jag har fått från Gotland!! =)

Nu ska jag packa lite till hemfärden på Torsdag kväll!
/K


Min fina kopp!

Kommentarer
Postat av: Karin

TACK för hjälpen, du får pengar när vi ses.



Kram från "Folk hemma i Saxemara"

2009-07-08 @ 10:55:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0