Bad idag!

Idag var det Texas tur att bada! Jag badade ju x 2 när vi var i blekinge men då fick inte Texas följa med ;) Idag var det hans tur däremot! Kunde ju tänka mig att det var rätt mycket folk ute och bada klockan 17.30 vi det "vanliga" sjöarna så jag vill hitta ett nytt ställe där bara vi kunde vara! Jag körde runt lite och till slut fanns den där! En lite sjö med en stig och en alldeles perfekt badplats för vovven! Texas njöt av varje simtag! Han ÄLSKAR vatten!

Imorgon är jag ledig! Jag har faktiskt lovat vovven ett bad då med om det varma fina vädret håller i sig! Vi får se hur det blir med det! Jag hoppades att Malin var ledig imorgon så vi kunde träffas men så var inte fallet, inte heller var hon ledig måndag, tisdag nästa vecka när jag är ledig. Det är ju bra typiskt! Vi får se om vi lyckas någon annan vecka helt enklet!


Kommentarer
Postat av: Birgitta

simma lugnt! Mina tre är avundssjuka som bara den. De har badförbud för att en svanfamilj har ockuperat deras badställe. Rackarns fjäderfä!!!!!

2009-07-02 @ 08:51:21
URL: http://www.kamelens.se/blog
Postat av: Mamma

Vilken underbar bild!Ha en bra dag!

2009-07-02 @ 09:08:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0