Söndag - valdag

Idag är det val, men det är det väl ingen som har missat! :) Själv förtidsröstade jag för någon vecka sedan, så jag har bidragit med min åsikt. Hoppas du gör det med ;)

Natt nr 2 var lugnare än lugnast! Har aldrig upplevt något liknande ;) Antingen håller det väl i sig eller så brakar det loss i natt! :) Även att det var så lugnt och jag har kommit hem i tid så sov vi till 13 idag, eller ja klockan ringde vid 12 men vi, jag och min hund kan det här med att snozza ;) Så vi har inte varit upp särskilt länge den här dagen ;) Men det gör inget, vi väntar ändå bara på att gå till jobbet igen :) En slappadag med andra ord!

Igår bakade jag bröd och lagade god middag! Det blir fläsk någonting, kommer inte på vad det hette nu, men inte fläskfilé utan det andra! Har inte ätit det förut men det blev himla bra och gott! Med gräddsås och jasminris! ;) Och brödet är jättegott, har gjort det ett par gånger men det var länge sedan nu! :)

Har suttit och tittat på lite bilder från den härliga vintern vi hade :) Min häftiga vovve! Han kan det här med att skapa fina foton!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0