Promenad

Kunde inte låta bli att gå en timme i alla fall när jag väl kom ut! Det är ju skönt att vara ute. Idag gjorde jag dock ett väldigt dåligt val av tid. Tydligen hade det gått ett tag sedan den senaste regnskuren så 3min eller något efter att jag hade gått kom helt oanmält en störtskur och den varade, ja 1h, hela min promenad! Medans jag stod och torkade hunden i hallen såg jag hur solen tog sats och tog sig igenom molnen in i vardagsrummet! Härligt! :P Hunden ser nybadad ut och jag var så blöt att jag fick torka mig med en handduk när jag fått av mig de tunga kläderna!

Och jag har fått alla mina tider till operationen, eller ja alla tiderna runt omkring! Och ALLA passar med mitt schema! Ja för de jag har schema för i alla fall! Vilken tur jag har :) Att jobba natt har flera fördelar :) Skönt att slippa ta ledigt!



Under den korta lilla biten vi gick inne i skogen var vi skyddade från regn uppifrån men ni ser ju allt vatten på vägen, det brukar inte se ut så ;)


Kommentarer
Postat av: Birgitta

har vovven inget regntäcke, synd om honom. Sista jag kollade hade jag minst 3 st.

2010-09-17 @ 21:39:24
URL: http://www.kamelens.se/blog
Postat av: Den blöta matten och hunden

Har matte inga regnbyxor? :P Vi visste ju inte att vi skulle bli så blöta!! Då hade vi tagit på oss lite bättre ;)

2010-09-18 @ 00:11:38
Postat av: MAMMA

GOD MORGON! FICK HOSTA SÅ DET GICK INTE ATT LIGGA KVAR I SÄNGEN. SÅ DÅ TÄNKTE JAG KOLLA LITE LÄGE. HUR HAR KITTY OCH TIM DET. HAN HAR KASTAT LOSS IGÅR KVÄLL. VI FÖLJER HAN HELA TIDEN DET ÄR JÄTTE ROLIGT. HAN VAR EN AV DE FÅ SOM INTE BLIVIT MAGSJUKA PÅ HMS FALKEN. DET HAR BLÅST OTROLIGT. VI HÖRS. HA DET BRA!

2010-09-18 @ 06:49:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0