Och Söndag!

En underbar söndag som jag har spenderat mestadels i Gränna! Skulle till Jönköping för att hälsa på Anna och Henrik och deras nya lilla familjemedlem "Bella"! De i sin tur skulle på besök hos Bellas mormor och morfar men jag fick gärna följa med! Jag och vovven gick upp (redan) klockan 08.00 och gjorde oss iordning! Har inte kommit hem förän alldeles nyss så man kan säga att vi varit på vift hela dagen! Och såklart har jag varit i himmelriket när jag får hålla och bara titta på bebis! Åh va jag kommer bli en bra mamma en dag ;) Men först måste jag hitta en bra pappa ;) Blev bjuden på den godaste äppelpajen jag någonsin ätit, har ätit en god makaronlåda och pizza och så hann vi med ett besök på en polkagristillverkare i Gränna, och ja det blev en polkagris med ;)

Lilla Bella är precis 1 vecka idag. Häftigt! :)

Nu ska jag njuta av dagen ett tag till innan det blir sängen! Imorgon är det dags för nattpass igen! Hej då!


Bella var mest nöjd när hon fick ligga i mammas knä och äta men efter vår promenad tog hon för första gången en lång sovstund ute i vår hemmabyggda babyvagn :) För någon barnvagn får ju inte plats i en kobi med hundbur och det var jag som körde ;)


Kommentarer
Postat av: MAMMA

JAG FÖRSTÅR ATT DU HAFT EN MYCKET TREVLIG DAG!

EN LITEN GODING PÅ BILDEN. SOV GOTT!!!!

2010-09-05 @ 22:09:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0