Och så var det lördag

Och jag trodde jag skulle vara ledig hela helgen ;) Det kunde jag ju drömma om! Blev tillfrågad om jag kunde jobba 12-21 som djurvårdare idag, och jag hade ju ändå inget bättre för mig idag så det kunde jag ju ;) De hade kris och jag ställer ju upp :) Bra med extra pengar till oktoberlönen för den är ju inte så stor för jag blir ju sjukskriven halva månaden. Operationen närmar sig med stormsteg! Den 18 oktober!! Igår ringde dom och meddelade att mitt första besök på sjukhuset är redan den 7/9 för en medicinskbedömning! Så nu drar cirkusen igång. Skönt och jobbigt på samma gång men jag har väntat länge!

Igår natt var jag hos Maja och spela monopol med hennes, hennes karl och deras grannar, 5st satt vi, vi började vid 21 och spelade två omgångar, jag var hemma vid 02.30! Förlorade den första omgången och vann den andra ;) Skönt att gå hem med flaggan i topp ;) Åh va kul det är och sitta och spela spel med folk! :)

Nu ska jag och Texas gå ut lite innan vi drar till jobbet! Ikväll är jag som sagt djurvårdare så min uppgift idag blir att rasta hundar och städa burar, det blir bra det :)

Hej svejs!

Kommentarer
Postat av: MAMMA

HEMKOMMEN FRÅN LUND. HAR KLIPPT GRÄS OCH LITE RABATTARBETE. NU SKA JAG BÖRJA LITE STÄDNING INFÖR KALASET. JA KONSTIGT LÖRDAGSNÖJE MEN DET SKA BLI KUL.EVVE HAR VARIT MED OSS I LUND FÖR "BLOMMAN" HAMNADE JU I HELSINGBORG MED SIN BENSKADA. VI HAR HAFT JÄTTETREVLIGT. FÖRST I FURULUND HOS "NYBYGGARNA" OCH SEDAN TILLSAMMANS MED CIA PÅ SHOPPING PÅ NOVA CENTER OCH LUNDS CENTRUM MED FIKA. DÅ VAR SVEN OCH PAPPA OCKSÅ MED. SOV GOTT!!

2010-09-04 @ 21:20:00
Postat av: Robyn

Hej!



Ha en trevlig fortsatt dag. Det är så roligt att läsa om dig och Texas!

/R

2010-09-05 @ 16:21:40
URL: http://nikeojag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0